بچه ها شما بستنی میدبن ب بچه یکساله؟؟

۶ پاسخ

آره دیگه بچه یک سال همچی بهش بده بجز عسل

اره دکتر گفت روزی 2 بار بهش بده ولی خیلی سرد نباشه چاق کنندس بستنی

منم ۲باردادم‌

از چند ماهگی مجازه

اره عزیزم من هرروزمیدم بهداشت گفت یه روزدرمیون بده ولی من هرروز میدم که پسرم وزن بگیره

آره میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱ سالگی
مامان آقا پویان مامان آقا پویان ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی