۴ پاسخ

بین هر دارویی با داروی بعدی نیم ساعت تا یکساعت فاصله بده. هر دارویی

چون جفتشون اثر خواب آوری داره باهم خطرناکه ممکن عوارض دارو زیاد بشه

عزیزم هر دو خواب اورن با هم ندی بهتره

نه عزیزم ولی در کل داروهارو بهتره باهم ندی

سوال های مرتبط

مامان جوجه خانوم مامان جوجه خانوم ۱۴ ماهگی
مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی