مامانای گل شکمم ضربان داره واسه چیه؟

۶ پاسخ

سکسکه هست

منم کلا همینطوریه

سکسکه نینی

منم شکمم دائم نبض داره
خونرسانی رحمه
یا هم ضربان قلب خودت

اگ دست میزنی مث رگ میزنه زیر دستت احتمالا شریان های رحمی

حرکت نی نیه دیگ

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی رضا و دخملی مامان علی رضا و دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وششم بارداری