سلام مامانای گل میشه ازامیشو بگید چیه

تصویر
۳ پاسخ

نوتروفیل و گلبول سفیدت یکم بالا رفته، احتمالا یا یه عفونت کوچیک داری یا سرماخوردگی بوده

قندت عالیه

احتمالا عفونت داری
بقیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر🩵دلارام🩷 مامان امیر🩵دلارام🩷 ۱۱ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق وپسته😍 مامان فندق وپسته😍 هفته بیست‌وششم بارداری