سمت راستی بخاطر اینکه سمت چپی وقتی بچه سنگین بشه خوب نیست
راستی مناسبه تره هم بدن بچه خوب میمونه هم اینکه زیاد میتونی استفاده کنی
راستی
من از سمت چپی خریدم خیلی راحت تراز سمت راستی جمع میشه من چون تخت کنار مادرهم دارم اینو بیشتر برا بیرون از خونه خریدم میگن بچه بزرگ بشه برمیگرده خطرناکه بنظرم برای هردو گهواره خطرناکه باید خودت کنار بچه باشی تا خوابش برد هر دوش قفل میشه قفل کنی بری به کارات برسی دیگه بچه توهردوش ممکنه برگرده دیگه سلیقه ایه که کدومو بگیری من کلا جا هم ندارم ازاون مدل بگیرم خیلی بزرگن
از اون طرح سمت راستی خوشم اومد پیجی جایی میشناسید اون طرح هارو داشته باشه؟؟
ببخشید قشنگم سمت راستی چه قیمتی بود؟
اسم دقیقش چیه
سمت راستی تا دوسالگی میتونی استفاده کنی ولی سمت چپی خیلی کم استفاده میشه چون بچه تپل که شد دیگه کارایی نداره
گهواره بگیر ننو نگیر یکم بچه بزرگ شه یا بتونه نیم خیز شه یهو برمیگرده از توش میوفته خطریه
ولی گهواره یه گیره داره چفتش میکنی حتی بچه هم بشینه توش برنمیگرده و امنیتش بیشتره
من سمت راستی دارم راضی بودم
من خودم از سمت راستی داشتم دخترم تا یک سال نیم هم حتی میخوابید داخلش اما خواهرم از سمت چپی داشت بچش شروع که کرد به غلت زدن از ۷ماهگی دیگه نتونست بچه رو داخلش بزارع
از این کلبه ای ها بگیر
من از بانوچ همون چوبیه میخوام بگیرم چون جمع میشه راحته اگه بخوام جایی برم میبرم با خودم بچه هم اذیت نمیشه و اذیتم نمیکنه
من از چوبی پایینی گرفتم
سلام عزیزم من گهواره سنتی رو گرفتم ،خیلی دوسش دارم
من انتخابم سمت راستی هست چون تایم بیشتری میتونی بچه رو توش بخوابونی استفاده اش بیشتره برات تا سمت چپی . سمت چپی بچه یکم بزرگ شد می تونه توش بشینه یا وایسه میخوره زمین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.