کسی اینجا به بچش شربت نوتروپیل میده؟

۳ پاسخ

انشالله به حق ابروی فاطمه زهرا بتونن سرپا بشن این بچه ها خودشون راه برن مستقل 🤲

سلام مامان شربت رو دادی تاثیری داشت؟برا دختر من تازه تجویز کرده

سلام‌عزیزم
میشه لطفا خصوصی چک کنی

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی
مامان قلبک بور بوری مامان قلبک بور بوری ۱ سالگی