مامانا کسی از این شربت به بچش میده؟

تصویر
۳ پاسخ

این برای کودکانه
برای نوزادان و خردسالان قطره اش هست که سبز رنگه منم همونو میدم
دوز ویتامین هاشون فرق داره هرچی سنشون بالا تر بره دوز ویتامین ها کمتر میشه تو مولتی ویتامین

من قطرشو میدم سبزه
این شربت واسه یکسال ب بالاس؟ ینی من دیگه نباید قطره بدم؟

من میدم. نگفتی واسه چی میخوای

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری
مامان آی سام مامان آی سام ۱۷ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان ۱۳ ماهگی
مامان مُهن‍‌‌ــام🐣💖 مامان مُهن‍‌‌ــام🐣💖 ۱ سالگی