بچه ها فردا برم ازمایش خوبه ؟

۴ پاسخ

نه زوده یکم صبرکن..عددش بالابره اینطوری دل نگرون میشی...سمانه این ماه که اقدام داشتی هیچ دارویی نخوردی؟؟

علایم هات چیه

چند روز گذشته

بذار یکم از موعدت بگذره که عدد بتا کم استرس نگیری. دکتر هم الکی نگه برو تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی🤍 مامان نی نی🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری