اینم آزمایش بتا
چجوریه؟ خوبه؟؟؟
فردا ایشالا برم دکتر...

تصویر
۸ پاسخ

ب .من گفتن آخری بار گ هیچ مشکلی نداری

مبارکع❤️

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم

۴۸ ساعت بعد هم ازمایش رو تکرار کن ک از رشد بچه خیالت راحت شه عدد بتا باید حدودی دوبرابر شده باشه

مبارک بسلامتی.مثبته دیگ

خوش ب حالت منم دعا کن منم هم سن شما هستم امپول ازادسازی زدی چن وقت تو اقدامی ۰ جوری باردارشدی داروی خاصی مصرف میکروید

اره عزیزم خوبه عددش زوده برا دکتر هرروز قرص اسید فولیک رو مصرف کن فقط

مثبته دیگه

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری