۵ پاسخ

اگر لک بینی داری و دردهات ادمه داره برو دکتر یا بیمارستان

منم همینم🥲🥲

ماکه هرچی بگیم توکارخودتو میکنی گوش نمیدی دیگ چرا میپرسی میگیم برو بیمارستان اونجا میخوان چکارت کنن ک میترسی نمیری صبرمیکنی همش

اگه تایمش طولانی نیست طبیعیه

اگ کم و قابل تحمله نگران نباش اصلا

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری