مامانا تب بالای چند درجه تپ محسوب میشه

۳ پاسخ

37/2 به بالا تبه

تا۳۷/۵خوبه دیگه بالاتر تب محسوب میشه

۳۷ ونیم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 ۱ سالگی
مامان عرفان❤️ مامان عرفان❤️ ۲ سالگی
مامان Radvin👼🏻🩵 مامان Radvin👼🏻🩵 ۲ سالگی