مامانا شیربرنج ناهار محسوب میشه؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

بله

برا بچه

واسه بچه زیر یکسال اره ولی بالای یکسال نه بنظرم غذا نیست عصرانه یا صبحانه میتونه باشه

بله عزیزم 😊اصلا همه چی نهار محسوب میشه راحت باش🙃🫠😅

من بعنوان عصرونه یا صبحانه بهش میدم
با شیره

عالی و خوشمزس برای ناهار یا شام

آره چشه طفلک

ن والا من ک میخورم ضعف میرم

اره بابا سخت نگیر

خوب کردی آره

من امروز درست کردم برا ناهار اریا

برا بچه اره برای خودمون نه

بله .....

بله چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان پناه 👧🏻🦋 مامان پناه 👧🏻🦋 ۱ سالگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان نازگل مامان نازگل ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۲ سالگی