خانما۳۶/۸تب محسوب میشه؟

تصویر
۵ پاسخ

۳۷/۵شروع تبه

نه نمیشه

نه عزیزم تب نیست نیم درجه هم اضافه کنی میشع ۳۷.۳
ولی جاشو خنک کن دارو بده بهش

نه عشقم

نه عزیزم
تب از 37/2 به بالاس

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۱ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۲ سالگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان پناه 👧🏻🦋 مامان پناه 👧🏻🦋 ۱ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی