۱ پاسخ

۴۰درجه
اما دیگ نباید بزارین از ۳۸/۵ بالاتر بره
چون بعدش کنترلش سخت میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 ۱ سالگی
مامان Radvin👼🏻🩵 مامان Radvin👼🏻🩵 ۲ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری