خانما قند نرمال چنده؟

۱۰ پاسخ

قند نرمال با توجه به قند بارداری که دارم بهت میگم اینو غدد گفته
ناشتا زیر ۹۲
دو ساعته زیر ۱۲۰

ناشتا 70تا 90عزیزم

کدو سبز بخور ماست بدون نمک رژیم غذایی بگیر من الان 8ماه رژیم غذایی دارم

من ناشتا و غیر ناشتا ۷۰و‌۷۸ بودم😑💔😂

۹۰ ب پایین ناشتا

۱۱۱هستم دکترم میگه نگرانی نداره

منم قند بارداری دارم خیلی سخته رعایت کردن

قبل صبحانه 86 نرماله

ناشتا تا ۹۰
بد از صبونه تا ۱۳۰

زیر 126باید باشه

سوال های مرتبط

مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۶ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا♥️ مامان مهوا♥️ ۱ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخی🩷 مامان دخی🩷 ۳ ماهگی