خانما فشار نرمال توی بارداری چنده

۶ پاسخ

تا ۱۲ روی ۶ نرمال زیاد تر بشه اول رعایت میدن که شور اینا نخوری بعدش اگر بره بالا دکتر با توجه به شرایط بارداری ممکنه قرص بده

برا من رو ده یا یازده دکتر میگه اوکی

هر کی یه جوره . برای من همیشه ۹ بود ، گاااااهی هم ۱۰. چندبارم ۸و نیم.
ولی بعضیا اکثرا رو ۱۱-۱۲ هستن

مال من تا ۱۴ میره بالا متیل دوپا میخورم

تا دوازده اوکیه

10-11تا 12فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان قندِ عسل🍯 مامان قندِ عسل🍯 هفته سی‌ام بارداری
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد