۴ پاسخ

منم هنوز نزدم ۱۰روز دیگه نوبت واکسن داره

بعد هر واکسن جاشو خیلی گرم نگیر تا تب نکنه قطره و کمپرسراو به موقع بزار چیزیش نمیشه ان شالله

تب کرد زیاد

خوب بود تب نکرد فقط تا فرداش پاش درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎀 مامان اِلارا🎀 ۱۵ ماهگی
مامان ❤سیده هلنا😘 مامان ❤سیده هلنا😘 ۱۰ ماهگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان تی تی 🌸 مامان تی تی 🌸 ۱۰ ماهگی
مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی