۳ پاسخ

سلام شما پریودت شدید بود
بهتر شد آیودی رو برداشتین یا نه
با خونریزی شدید چیکار کردین ک کم شه
میشه جواب بدین من الان همون حالم پریودم خیلی شدیده کلافه شدم

طبیعی خونریزی تون زیاد بشه.
هر ۸ساعت مفنامیک اسید بخورید.

من گذاشتم ولی زیاد نیست معمولیه مث قبل

سوال های مرتبط

مامان آراد لیانا 🩵🩷 مامان آراد لیانا 🩵🩷 ۴ ماهگی