سلام شما پریودت شدید بود
بهتر شد آیودی رو برداشتین یا نه
با خونریزی شدید چیکار کردین ک کم شه
میشه جواب بدین من الان همون حالم پریودم خیلی شدیده کلافه شدم
طبیعی خونریزی تون زیاد بشه.
هر ۸ساعت مفنامیک اسید بخورید.
من گذاشتم ولی زیاد نیست معمولیه مث قبل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.