۴ پاسخ

سلام مامانا امروز. فتم‌جواب سنو وازمایش آنتی و نشون دکتر دادم خوب بود ولی گفت خیلی پایین بود و جلوی جنین بود اصلا نتونست صدای قلب و‌گوش کنه کنه جفتت پایینه استراحت کن احتمال داره خونریزی بیوفتیم خیلی میترسم هفته 13هستم

یادش بخیییییر دکتر سونو همیشه اینو بهم میگفت.

خوبه یعنی بالاست

ینی جفتت بالای جنین قرار داره

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ضحی مامان ضحی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دِوین مامان دِوین ۷ ماهگی
مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد