سلام
خانوما ۲۵ سی سی یعنی چقد ازین سرنگ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم ۲/۵ سی سی برای پسر منم نوشته دکتر کنارش چه داروی دیگه داده برای رفلاکس

بین دو و سه

بنده خدا بچه 25 سی سی

ن ۲۵ زیاد. دو ۲نیم سی سی. الان مال من ۱ سی سی

گلم این دکتر برای دخترت نوشت برای منم نوشته ترسیدم بدم اون پورده رو ریختی داخلش یعنی بهتر از امپرازول هستش

ایناها روش زده ۲/۵ سیسی ۲۰ سیسی ندیا😱

یعنی پنج تا ازاین سرنگ

چی میخوای بدی ؟؟؟ ۲۵ سی سی خیلیه

سی سی همون میلی لیتر هست. 25 سی سی خیلی زیاده فکر کنم 2.5سی سی منظورتونه

۲۵ سیسی خیلیهههه .احتمالا ۲و نیم سیسی بوده

پنج تا

۲۵ سی سی یا ۲.۵ سی سی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۹ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی