خانما قابلمه برای غذای نوزاد استیل خوبه یا پیرکس؟

۶ پاسخ

هیچی مثل مسی نمیشه

سلام خانما واژنم خارش خیلی شدیدی داره به حدی زخم شده مرتب میشورم بازم خارش داره
چکار کنم

مگه نوزاد باید قابلمش جداباشه

هر دو خوبه

هردوش خوبه عزیزم ببین تو با کدوم راحتی بنظرم پیرمس برای استفاده مدام خوب نیست

استیل خوبه پیرکس زود میشکنه

سوال های مرتبط

مامان صدرا کسرا 😍♥️ مامان صدرا کسرا 😍♥️ ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندی مامان قندی روزهای ابتدایی تولد