خیلی دوست دارم بچم پستونک بگیرع چیکار کنم

۹ پاسخ

چرا اینقد اصرار دارین پستونک بدین به بچه ها یعنی چه مزایایی داره؟؟
خواهر منم میگه بچت و عادت بده بهش بهتره... ولی چرا؟

عزیزم من طبق تجربه خودم اومدم اب جوشیده با یکم نبات شیرینش کردم و هی پستونک میزدم داخل اب و نبات و میذاشتم دهنش و یه ۵ـ۶ روزی هر روز ۵ـ۶ بار انجام دادم و الان خداروشکر میگیره

مقاومت كن دستتو بزار پشت پستونك عادت ميكنه هي چند روز مقاومت كن

کوچولوی من نگرفت حتی اونت هم خریدم نمیگیره کاریش نمیشه کرد

باید روزای اولی ک دنیا اومده بود میدادی الان دیگه سخت میگیره

من اونت گرفتم سریع گرفت

من بیبی لندگرفتم فوراهم گرف

وای منم
۸۰۰ تومن دادم براش پستونک نگرفته اینقد غصه ام میشه نه بخاطر پولش کلا خوشم میاد بچه پستونک بخوره سرگرمه هی الکی ب سینه ادم اویزون نیس
ولی میگن گردا رو حتمن میگیرن

پسر منم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان هاتف مامان هاتف ۱۵ ماهگی
مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی