۵ پاسخ

یعنی از گرسنگیش نیست؟ من همش فکر میکنم گرسنشه چون چند وقتی شیر هم خیلی کم میخوره

ماله منم اینحوریه

دختر منم اولش دست چپش کشف کرد کرد دهنش اللن دست راستش😂😂
گفت عه این دستمم هست ک بخورمشش😂😂

دستشو در نیاری از دهنش .
کاری نداشته باش .

داره کم کم کشف میکنه همه چیو
اولش دستاشو میشناسه میخوره
کم کم همه چی رو میخواد فرو کنه تو دهنش

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۶ ماهگی