خانما بچه ۳ماه تا ۴ماه بالا بیاره دلیلش چیه

۲ پاسخ

خب اگه از اینا نباشه چی چون من خودم بخاطر دندونام کلا نوشابه نمی‌خورم دوغ هم خیلی

سعی کنین از شیر،دوغ،ماست،گوشت گاو ،نوشابه استفاده نکنین

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی