خانما بچه شما از چن روزگی شرو ب استفراغ کرد؟

۲ پاسخ

بچم از همون۱۰-۱۵ روزگی رفلاکسش شروع شد😭

تقریبا ۲۵ روزگی

سوال های مرتبط

مامان اریا❤️پویان مامان اریا❤️پویان ۱۵ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری