۶ پاسخ

من از ماما پرسیدم گفت از ۳۰تا۳۲هفته دیگه بچه میمونه ولی میره تو دستگاه

۳۴ هفته بچه کاملا کامله

عصری یکی نظر داد واسه ی پستی 34 هفته دوقلوها به دنیا اومدن ی هفته تو دستگاه بودن

نگران نباش انشاالله با استراحت و مراقبت سر موقع به دنیا میاد .اما اگه هم زودتر از ۳۸ به دنیا بیاد به کمک دستگاه زنده میمونه انشاالله🤲🏻🤲🏻🤍🤍

میگن ۳۸ ب بعد رسیده کامل هست
۳۴ فک‌کنم‌میره تو دستگاه و کمی نارس هست آخه تو آین هفته ها ریه هاشون تشکیل میشه

هرچی بچه بمونه بهتره گلم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی