خانوما دکتر طوبی موقرمقدم کسی میشناسه؟
راضی بودین؟

۹ پاسخ

من دوستم طبیعی پیشش بوده و راضیه

آره خیلی تعرفشونو شنیدم میگن دکتر خیلی خوبیه

منم تحت نظر ایشونم خیلی راضیم
شماره خودشون رو دادن اگر سوالی داشتم پیامی جواب میدن

من تازه رفتم تحت نظرشون بنظرم که خوب بودن همه سوال هامو هم با آرامش جواب دادن ولی مطبشون شلوغه سه ساعت معطل شدم

بله خیلی خوبن

ممنون خانوما
کسی سزارین پیششون انجام داده.
راضی بود

اره خیلی دکتر مهربون با صبرحوصله ای هستن

من دکترم زهرا موهبتی بودن
ولی ایشون موقع زایماتم اومدن برای معاینه
بشدت اروم و مهربونن

برای زایمان هزینه جدا هم میگیرن خودشون؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانوم 😻 مامان ماهلین خانوم 😻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق💙💙 مامان فندق💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری