اسم نینی شد النا قشنگع 🥹

۱۲ پاسخ

بله نامدار باشه انشالله

جدیدا اسم النا و خیلی اسامی دیگه ممنوع شدن

خیلی قشنگه

قبلا رویا بود

الهی چه قشنگ

النا قدیمیه

اره قشنگتر از رویا هست
درکل اسمهای قشنگترم هست

مبارکه نامدار باشه🥹

خیلی قشنگه

بله قشنگه نامدار باشه انشاالله کاش منم به یه تصمیم قطعی برسم دیگه

با عرض معذرت ب نظرم یکم قدیمی شده البته سلیقه ایه

خیلی🥺منم این اسمو دوست دارم، همسرم میگه نه

سوال های مرتبط

مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۹ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری