خانما ی نظر اسم النا و حلنا قشنگه؟

۸ پاسخ

النا ممنوع شده

دختر من النا س و همه میگن شیکه 🥰🥰

من گل دختر اولم النا خانم هس
الان برای گل دختر دومم‌ موندم چی بذارم
حالا یا ثنا می‌ذارم
یا سلنا
دخترم همش میگه مامان بذاریم هلنا که مثل النا باشه اما خیلی دیگه هم آهنگ میشه

النا رو دیگه ثبت احوال قبول نمیکنه یه بنده خدایی زایمان کرده اسم بچشو قرار بوده بزاره النا قبول نکردن ثبت احوال

نه اسمای قشنگ تریم هست
آلما و نیلماه
نیلماه و نیلدا

النا قشنگه منم دوس دارم ولی تلفطش میکنن الی حلنا هم قشنگه یعنی نور😍

النا بهتره

من دوس ندارم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری