خانوما ، ژلیشه پا برای بارداری ضرر داره؟!

۶ پاسخ

انجام ندی بهتره گلم

عزیزم من ناخن کارم مشکل نداره برو

دست و پا فرق نداره ک جفتش برای خشک شدن لاکژل باید بذاری زیر تابش اشعه یووی

سلام عزيزم
بله بخاطر اينكه اشعه يو وي از طريق پوست به جنين اسيب ميزنه و همينطور باكتري ها از طريق صدف ناخن وقتي با سوهان تراشيده ميشن بيشتر جذب ميشن

والا منم خیلی دوست دارم انجام بدم ولی حتی میترسم دیگه لاکم بزنم

نه عزیزم منم میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد🐾 مامان آراد🐾 هفته بیست‌وهشتم بارداری