۷ پاسخ

برای من خیلی دعاکن من تازه میخوام برم سونو غربالگری و ازمایش، انقدر استرس دارم، خود دکتر سونو هیچی نمیگه

مگه دکتر چک نکرد گلی

اینم دومی

تصویر

این یکیش

تصویر

اینم دومین صفحه

تصویر

صفحه اولش

تصویر

بزارید تابتونیم بله

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد