بچه ها کم خونم؟

تصویر
۷ پاسخ

اگه کم خونیم رفع نشه چی میشه یعنی خون وصل میکن تو اتاق عمل

منم کم خونم شدید دارم سه شنبه وقت دکتر دارم ببینم چی میگه

چیزی نیس قرص آهن میخوری خوب مبشه

منم ۱۰ بودم

اگر دارو رقیق کننده میخوری طبیعیه برای دکترا و قرص اهنت رو ۲تا میکنن
مهم فرتین خون هست

اره خیلی

اره پایین

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی