میگم هندونه خوبه خوردم برای بچه

۴ پاسخ

من ک دکترم گفت بخور

خیلیم خوبه
هم اینکه مفیده هم اینکه عفونت ادراری از بین میبره چون وقتی میخوری زیاد میری سرویس

تو پاییز زمستون همش سیب انار پرتقال خوردم .الان اونا مره نمی‌ده هندونه ملون بهتره

بله. قند نداری بخور

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ ماهگی
مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد