۳ پاسخ

اتفاقا خیلی خوبه شیرو پرچرب میکنه

هر چیزی شیرو زیادی چرب کنه دریچه معده بچه باز می مونه رفلاکس میاره

از چه نظر میگن خوب نیست من میخورم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی