خانوما ۲ شب در میان برای اقدام خوبه؟

۱۰ پاسخ

یه شب در میون بهتره

اگ مخای نتیجه بخش باشه حتما کاچی با روغن حیوانی یادت نره من چند ماه بود اقدام بودم ولی ی ماه تقریبا اکثرهصبحونه کاچی یا چهار زیره با نبات زعفرون و روغن زرد گوسفندی درست مکردم و دقیقا ماه بعدش باردار شدم خیلیی خوب بود

یه شب در میون بهتره

,دکتراشم‌میگن 1شب درمیون خیلی بهتره😊

یه شب درمیون خوبه

فقط ارده شیره هرروز بخور کاچی بخور

شب درمیون خوبه دوشب درمیون زمان طلایی تخمک گذاریتو از دست میدی

من یک شب درمیون دارم

بله عزیزم

نه یک شب در میون

سوال های مرتبط