۲ پاسخ

منم داشتم دیشب برای اولین باز شیاف پروژسترون گذاشتم درد نداره دیگه

بله عزیزم بچه بزرگ شده فشار میاره منم داشتم و دارم همچنان

سوال های مرتبط

مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد