۴ پاسخ

آره منم دارم دکترم گفت طبیعیه گفت یک روسری زیر شکمت ببند چون بچه پایینه وگفت کلسیم مصرف کن

ب من گفت طبیعی نیست البته من دردم داشتم شیاف میذارم

اره عزیزم

سلام عزیزم من از دکترم پرسیدم چون منم دارم ، گفتش درد واژن کمر طبیعیه تو حاملگی

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد