خانوما علائم افت فشار چیه

۳ پاسخ

افت فشار سرگیجه داره
تو اینترنت بزن ببین کیا خوبه باشه افت فشار
مثلا نمک فشار بالا میبره اما خب ضرر داره خودش، ی جیزی ببین که خوردنش بی ضرر باشه

من وقتی فشارم پایینه یکم سرگیجه دارم و سردرد و سردمه

فکر میکنم ضعف و اینکه لبای ادم سفید میشه و دست و پا یخ میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری