۶ پاسخ

همه چی عالیه عزیزم

سلام عزیزم
نتایج غربالگری سه‌ماهه اولت رو دیدم، خداروشکر همه چیز خوبه:

سن بارداری‌ات توی زمان آزمایش ۱۲ هفته و ۲ روز بوده.

مقدار NT (ضخامت پشت گردن جنین) ۱.۵ میلی‌متر هست که طبیعیه.

مارکرهای خونی (PAPP-A و Free β-hCG) هر دو داخل محدوده نرمال هستن.

ریسک سندرم داون (تریزومی ۲۱) ۱:۲۵۰ و ریسک تریزومی ۱۸/۱۳ هم ۱:۱۰۰ هست، که هر دو پایین و کم‌خطر محسوب می‌شن.

توی بخش نتیجه نهایی هم زده:
Down Syndrome: Screen Negative
Trisomy 18/13: Screen Negative


پس خیالت راحت باشه، فعلاً همه چیز خوب پیش رفته😊

سالمه

خوبه نگران نباش

عالیه عزیزم استرس نداشته باش

این کاملشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها و .... مامان دوقلوها و .... هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری