به لحاظ وزن گیری ببلاک یا آپتامیل

۶ پاسخ

اپتامیل بنظرم

واسه دختر من ببلاک خوبه

نان خوبه واسه وزن گیری

باید ببینی کدوم به بچت میسازه اینجا اکثرا گفتن نان ولی پسرمن با نان یبوست شد

من بچم نارس بود دکترش‌گفت اپتامیل پره بده اصن گیر نمیاد پی‌دی اف میدم ،البته الان بیشتر شیر خودمو میخوره

قطعا اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی