خانما میشه قطره آد به بچه نسازه؟

۲ پاسخ

اره پسر من یبوست میشد مارکشو عوض کردم خوب شد

بله دخترم فقط ی اد بهش میسازه بقیه شون بالا میاره چندتا تست کردم

سوال های مرتبط

مامان شیرینی زندگی مامان شیرینی زندگی ۱۴ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی