۴ پاسخ

عزیزم نی نی هست .دخترا بیشتر زیر دل

اره منم زیر شکمم درد میگیره بعضی موقع ها از رحمم تا واژنم
سمت راستمم ی سری نبض کوچیک میفهمم
میدونم الان میگن زوده ولی وقت دست میذارم روش میفهمم

در اقدام هستین عزیزم ؟

آره برای منم میشه ولی زیاد نه هرزگاهی نبض میزنه یا سمت راستم یا چپم میگن که احتمال داره حرکت کوچولومون باشه.

سوال های مرتبط

مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری