خانما شیر خشک آپتایمیل بهتره یا نان؟

۱۰ پاسخ

من نان میدم راضیم

نان میدم خوبه

اپتامیل

اپتامیل عالیه

من نان میگیرم خوبه

اپتامیل عالیه هم سبکه برا بچه هم خوب وزن میده

اپتامیل

من آپتامیل میدم راضیم
نان و امتحان نکردم

نان گرفتم یبوست گرف درگیرشم دکتر گف از شیرخشکش بوده

منم نان میدادم وزن داد ولی سنگینه واسه بچه و یبوست داده بهش میخوام اپتامیل بگیرم جون ۹۰٪ بچه ها راحت هضمش میکنند

سوال های مرتبط

مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی