کسی جدیدا تب سنج گرفته ؟؟چ قیمته؟؟؛!

۵ پاسخ

آره مادون قرمز گرفتم ۵۸۰ کیفیتش هم عالیه خدا رو شکر راضی هستم

گرفتم ۱۹۰

من تب سنج و دماسنج قاطی دیجیتال گرفتم ۱۳۴۰

دیجیتالی کوچیک گرفتم 100

دوماه پیش از دیجیتالیا گرفتم فک کنم 250

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل ۴ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱ ماهگی