نمی‌دونم چرا همش حس میکنم صدای اذان تو گوشمه

۵ پاسخ

اخی ، خیلی قشنگه ک

منم اونجودیم انگار دارن اذان میخونن شبا زیاد میگه برام

خانما شما هم شبا تو بارداری خابای ترسناک میبینید 😑 من که خیلی دیگه بعدش خابم نمیبرع

شبا زیاد میشه برام

اشکال نداره با گوشی بزار گوش بده از فکرت دراد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری