۳ پاسخ

من عزیزم به چت جی پی تی دادم اینو گفت شکرخداا همه چیزش نرمالع😍
Down Syndrome (سندروم داون):
ریسک کمتر از حدی هست که باعث نگرانی بشه. یعنی “منفی و بی‌خطر” محسوب می‌شه.
• Trisomy 18/13 (تریزومی ۱۸ و ۱۳):
اینم گفته ریسک کمتر از سطح هشدار هست. یعنی اینم اوکیه.
• Other Notes:
فقط داره می‌گه که این خانم در تاریخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۴ وارد هفته ۱۵ بارداری می‌شه. معمولاً برای آزمایش‌های مرحله دوم یا آنومالی اسکن از این به بعد برنامه‌ریزی می‌کنن.



جمع‌بندی نهایی:

نتیجه غربالگری کامل و نرماله، هیچ خطری دیده نشده، NT و NB خوبه، آزمایش خون هم مشکلی نداره.
همه چی عالیه. فقط باید طبق روال معمول، برای غربالگری سه‌ماهه دوم و آنومالی اسکن هم اقدام کنه سر وقت

برا منم دعا کن اینطوری سالم باشه امروز میرم🤕🤕🤕خداروشکر سالمه فقط ی مقدار عدد فری بتا پایینه

آره مامان کوچولو همه چی خوبه خداروشکر
نی نی هم احتمالا پسره 😍

سوال های مرتبط

مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان الناز 🥰ایلیا مامان الناز 🥰ایلیا ۵ ماهگی
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان تمشک کوچولو مامان تمشک کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری