سلام خانم های عزیز میشه بگید آزمایشم چطوره

تصویر
۵ پاسخ

زدم گوگل ترجمه کنه برات

تصویر

عزیزم بتات بالاس دکترت چیزی نگفت ؟؟؟؟؟مثل مال منه من سلفری دادم جوابش خوب بود نگران نشو ولی به دکترت حتما نشون بده

احساس میکنم نی نیت دختره سونو انتی چیزی نگف

عزیزم عددهای پایین کادر ببین از اون دوعدد فراتر نرفته اگر رد می‌شد خطرناک یا ریسک سندرم بود
البته نظر دکترت مهم تره

خداشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💖ماهلین💖 مامان 💖ماهلین💖 ۵ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری