خانما شیرخشک اپتامیلhaوزن دهی داره !؟

۳ پاسخ

نداره خیلی

زیاد وزن دهی نداره مثل شیرخشک های دیگ یعنی ب پسر من ک اینطوری انشاالله ک برای دختر شما وزن دهی داشته باشه

مخصوص آلرژی به پروتئین گاویه؟

سوال های مرتبط

مامان ♥️دلسا♥️ مامان ♥️دلسا♥️ ۳ ماهگی
مامان ♥️دلسا♥️ مامان ♥️دلسا♥️ ۳ ماهگی
مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی