بچها هزینع ازمایش قند بارداری چقدره؟رفتین؟

۳ پاسخ

قند بارداری خیلی بده من اوایل نمیدونستم قند دارم هی راه میرفتم هوس کیک وشیرینی میکردم‌تا دلتون بخواد مثل خرس میخوردم حتی نصبه شب گرسنم می‌کرد بلندمیشدم‌برنج میخوردم قند گرفتم‌الان هفت ماهه دارم انسولین میزنم به خاطر بارداریم

برای من ۲۵۰

۴۵۰ تومن که تامین اجتماعی بخشی و تکمیلی هم بخش دیگه ای را می دهد برای من رایگان شد

سوال های مرتبط

مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری