خیس کردم برای فردا ناهار دخملی

تصویر
۷ پاسخ

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

ببخشید برا بچه 8ماهه هم مجازه؟
بعد باید پوستش و جدا کنم بعد ب غذاش اضافه کنم با همینجوری بزارم با بقیه مواد پخته بشه؟

ایده خوبی دادی منم فردا عدس پلو میپزم واسش

به به

با چی میپزی؟ چی درستش می‌کنی

سعی کن دال عدس بدی عالیه

🤩🤌

سوال های مرتبط

مامان fesghel مامان fesghel ۲ سالگی
مامان گندم و آرتان مامان گندم و آرتان روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا جون مامان افرا جون ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی